mandag 30. mars 2009

God dag

Heisann alle dere der borte!

I dag er det 30. Mars 2009, det vil si at min kjaere Kari Anne har bursdag idaag :)
Gratulerer saa masse med 18-aarsdagen Karianne <3 Haaper dagen din blir ultrasuper, fyllt med masse gaver og kos. :) Naar jeg kommer hjem skal vi feire paa nytt.


For oeyeblikket sitter jeg hjemme hos Lisa fra Tyskland. Jeg hold paa aa doe, der jeg satt hjemme alene og ikke gjor noe som helst. Det er tortur-aktig kjedelig aa vaere hjemme. Men forrige uke kunne jeg ikke ringe Lisa, for det var noe feil med telefonen hennes. Og vi var aldri paa msn samtidig heller. Men da hun skrev en ikke-paalogget-beskjed til meg om at "det har skjedd noe, jeg trenger deg naa", ble jeg litt bekymret. Saa paa torsdagsmorgen satte jeg meg paa bussen med retning Kaosuankwang for aa overraske Lisa hjemme. Det endte opp med at vi dro en tur til byen og hentet klaer og greier, saa jeg kunne overnatte. (det som hadde skjedd var forresten det at ei venninne av henne i Tyskland doede nettopp av kreft). Og her er jeg fortsatt.


I gaar var jeg i Udon Thani sammen med P'Tim. For dere som ikke vet hvem P'Tim er, saa kan jeg jo fortelle at han er .. den jeg er forelsket i da, for aa si det saann :P Og for aa ha det sagt, det ble aldri noe mellom meg og P'Noom. Det var en veldig kortvarig crush, som viste seg aa vaere ingenting annet enn et bittelite crush. Moette P'Tim etter at jeg fant ut at jeg er ikke var saerlig interessert i P'Noom som noe annet enn venn. Han er et par aar eldre (P'Tim altsaa), men jeg er saa forelsket naa som jeg aldri har vaert foer. Haha. Nok om det. Var i Udon Thani ja, men jeg tror at det var den varmeste dagen jeg har opplevd siden jeg kom til Thailand. Vi proevde oss en spasertur i parken ved innsjoen der, men det var saa varmt at det gikk ikke an aa gaa rundt. Saa vi var for det meste paa kjoepesenteret i byen. Men det var kult aa besoeke Udon Thani ogsaa :)

Om to uker er det Songkran festival i Thailand. Paa engelsk ofte kalt Thai new year. Thai nyttaar for de som ikke er saa god i utenlandske spraak. Haha. Songkran starter 13. april og slutter 15. april. Det er omtrent den varmeste perioden i Thailand, saa i disse tre dagene er det full vannkrig i hele Thailand. Jeg trodde jeg var noedt til aa dra med vertsfamilien min til soer-Thailand under festivalen i aar, men saa viser det seg at jeg kan vaere i Khon Kaen likevel :D Familien min drar paa ferie, men jeg blir igjen alene. Jeg er saa overlykkelig at det kan ikke beskrives. Skal feire songkran med P'Tim, Lisa og Zoe og vennene til P'Tim. Det kommer til aa bli supeeert.

Jeg gleder meg masse til aa komme hjem naa da. Men det er hovedsaklig fordi at jeg er saa utrolig over det aa vaere utvekslingselev naa. Hadde det vaert skole og alt saannt, saa hadde det ikke vaert saa ille, men naar det ikke er skole saa blir det bare slitsomt foeler jeg. For hver gang jeg gjoer noe, saa maa jeg fortelle eller spoerre masse folk. Jeg maa fortelle hvem jeg drar sammen med, hvor jeg skal, hvor lenge, hva jeg har tenkt aa gjoere, naar jeg kommer hjem og saa videre. Naar man har ingenting aa gjoere hjemme, saa er det jo ganske logisk at man vil dra forskjellige steder og gjoere ting. Men jeg blir saa sliten av at jeg alltid maa gruve meg til aa ringe aa spoerre om alt osv. Menmen. Om et aar kommer jeg tilbake til Thailand, for aa studere paa universitetet, og da skal jeg bo alene. Kan komme hjem saa sent jeg vil : ) Det skal bli konge. Jejejje.


Og naa kommer noen bilder. Bare for aa vise mitt flotte ansikt saa ofte som mulig. Hahahah.

Zoe og Manau outside school


Manau og advisoren hennes : )


Manau og ei i klassen til Manau : )




Det holder! Naa stikker jeg. Hadebraaaaaaaaaaaaa

5 kommentarer:

Marte sa...

ska du t thailand for å studer? huheei

fint du kose dæ søte <3

Leonie sa...

Bra du kose dæ ! Kunna tenkt mæ å sjett et bilde av den store kjærligheten æ da, hihi ;)

Gla i dæ <3

Anonym sa...

jah siden jeg ikke var innlogget paa wordpress ble hele beskjede jeg nettopp skrev slettet ㅠㅠ gawd lol

Jaja visste det meste du skrev om fra foer saa har ikke stort aa komentere paa. Synn det med Lisas venninne.

Jeg sitter for the moment paa kontoret paa jobb og da jeg leste bloggen din kom masse kolleger forbi og var interessert i hva jeg leste. Saa du er kontorets store samtaleemne atm lol

skal ikke kjede deg mer. Maa skaffe meg noe vann foer jeg sovner o_o kanskje kaffe eller te funker bedre XD

mitt nye mobilnummer er (0082)010-6873-5122 btw. ring meg any time

<3

Kariaanne sa...

Tuuusen takk for det :-) Vi ska feir på nytt når du kjæm heim ja, såklart. Din bursdag og min :D

mari sa...

ja hei torhild, legg ut bilder av den store kjaerligheten!!