onsdag 11. mars 2009

Pengeloes

Halloen.

Da kan jeg jo egentlig blogge litt da. Ettersom jeg er paa kjoepesenteret, alene, paa starbucks, uten penger, og det er 3 timer til Zoe fra Nederland kommer og jeg har selskap. Jaaajaa.
I morgen er det prom paa skolen min, saa jeg skal sove hos Zoe i natt og i morgen, ettersom hun bor mer sentralt enn meg. Og tidlig i morgen skal vi leie kjoler. Jeg har egentlig ikke lyst til aa leie kjole, men de man faar kjoept her som ikke er lagd for folk med str 30, er ikke saerlig sjarmerende. Jejejej.

Hva spennende har skjedd siden sist da, mon tro.. Forrige onsdag dro jeg med vertssoestra til Lisa fra Khon Kaen til Kaosuankwang, der Lisa bor. Hun kom til og med aa hentet meg hjemme, noe som utgjoer en omvei paa ca. 30 min for henne. Jeg liker familien til Lisa. Kom hjem derfra i gaar, men skal tilbake dit om ikke saa alt for lenge. 

Siden sist har jeg ogsaa klipt haaret mitt. Jeg har faaatt noen flere venner. Venner som er eldre enn meg vel og merke. Gutter stort sjett. Men de er veldig morsomme. Jeg har kjoept meg ei t-skjorte. Hahah. Jeg har snakket tre timer sammenhengende i telefonen med en viss person.

Dette blir et utrolig kjedelig blogginnlegg merker jeg. Har ingenting aa skrive om. Det er jo kjedelig. Baade for dere og meg. Men aalreit. Jeg kjeder meg uansett.

Jeg kan fortelle historien om dagen idag da. For aa ha noe aa gjoere. Jeg ble vekt (vekke - vekt - vukket? herrefred, norsk grammatikk...) av at telefonen min ringte. Zoe fortalte meg at vi kan bo i huset hennes i kveld og i morgen kveld, og i morgen kan vi leie kjoler til prom. Det hoeres fint ut tenkte jeg. Saa ringte jeg Lisa og fortalte om planen, men hun vil ikke gaa.. Saa daaa, da min vertssoester kom paa stua, spurte jeg henne om hun skulle noen sted i dag, saann at jeg slapp aa ta bussen. Nei sa hun da, men hun kan kjoere meg hvis jeg vil. Og ettersom jeg ville bruke internett litt, tenkte jeg at jeg kunne dra tidligere og sitte paa starbucks og helle i meg alle slags dyre usunne drikker de har, og snylte paa internettet deres. Saa da kjoerte hun meg like godt med en gang. Klokka var da ett, og jeg skal moete Zoe klokka fem. Jaaja, tenkte jeg da, for jeg kan jo sitte aa holde paa med dataen ihvertfall. Og da jeg kom til Starbucks fant jeg ut at. Jeg tok ikke med meg pengepungen min. Herrefred, saa idiotisk. Saa naa sitter jeg her uten aa ha kjoept noe, og foeler min norske natur springe ut. "Jeg kan jo ikke sitte her hvis jeg ikke kjoeper noe!!". I Thailand tenker man ikke paa saant, men.. Jeg kommer ikke til aa sitte her saa veldig lenge ^^



Ellers er livet fint, og greit. Har det bra. Er litt sulten naa da. Spiste ikke middag i gaar, ettersom jeg maatte ta bussen hjem fra Khon Kaen, med en bag paa 20 kg. Og da stoppet saaklart bussen et stykke unna huset mitt, saa jeg maatte gaa et stykke. I 35 grader, med 20 kg paa skuldra er ikke gaaing min favorittaktivitet. Spesielt ikke ved motorveien, der det ikke finnes gangfelt eller noe lignende. Ble mye tuting av passerende biler, og "Helloo!!".
Uansett. Spiste ikke frokost eller lunsj heller i dag, ettersom vi ikke hadde noe jeg hadde lyst paa hjemme. Tenkte jeg skulle spise ute, men jeg har jo ikke penger!!

Livet er vanskelig. Haha ^^

6 kommentarer:

Anonym sa...

Er du ikke på msn?

Anonym sa...

Wow det med de nye skoene gjorde virkelig at jeg husket hvorfor jeg leser bloggen din så ofte...

neida XD Men skal prøve å få med meg litt mer av blogg livet ditt fra nå av siden du er så vanskelig!!

Jeg liker ikke å sitte på kaffeer her heller uten å kjøpe noe selv om jeg vet de ikke bryr seg. Jeg kan jo egentlig ta med meg masse medbrakt å spise det der hvis jeg vil og...jaja asia XD

Men jo ja har du bestemt deg for å dra på prom? Håper du gjør det for det er jeg lei meg for at jeg misset i USA. Blit sikkert kjempe kult uansett.

Gi meg telefon nr ditt så kan jeg ringe deg da. For jeg kan nemlig ringe til utlandet!

Nå har jeg tilgang på masse søtt brevpapir og fancy stuff så kan sende deg et brev og noe stuff en dag!

JA kom og besøk meg! Har masse plass i leiligheten så du er mer enn velkommen.

Jaja nå blir kommentaren nesten lengre og kjedeligere enn bloggen din XD jk<3 men uansett skal jeg slutte å skrive nå.

<3

Marte sa...

HEI FINA Æ LIKE DÆ :D

Rannveig sa...

ÅÅÅÅ eg e så spent på kjolen - du må ta masse bilda. <3

Hildegunn sa...

Æ e så spent på prom i Thailand. Ta masse bilda og gi mæ ein kort briefing koss musikk dæm spælle og koss dæm danse da ;O

Leonie sa...

Åååh, æ glede mæ te å hør om prom i Thailand. Vårres e 4 april, æ glede mæ! :D

Huff da, glømt av pengan dine? Æ glømt av mobilen min i går, så æ fant itj dæm æ sku spis lunsj at me så dæm trudd æ ignorert dæm :p